REGULAMIN SIECI SALONÓW OPTYCZNYCH CLINIS OPTICAL

  1. Sieć salonów Optycznych CLINIS OPTICAL SP.Z.O.O- z siedzibą w Tenczynek przy ul.Tenczyńska 10, 32-067 Tenczynek NIP:5130280555
  2. Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL zajmuje się sprzedażą okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych oraz pozostałych akcesoria medyczne.Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL zajmuje się profesjonalnym badaniem wzroku. 
  3. Na cenę okularów składa się oprawka okularowa, szkła okularowe oraz montaż. Cena wyliczana jest indywidualnie i dostosowana do potrzeb klienta oraz jego aktualnej wady wzroku. Do ceny okularów doliczony jest podatek VAT. 
  4. W dniu składania zamówienia klient wpłaca zadatek w wysokości od minimum 35 % – 50% wartości ceny zakupu lub dokonuje zapłaty za całość zamówienia.
  5. Płatności można dokonać zarówno kartą, gotówką lub przelewem na wskazany numer konta. 
  6. Termin odbioru okularów ustalany jest indywidualnie z klientem ,a jego czas realizacji jest uzależniony od rodzaju zamówionego produktu. 
  7. Pracownicy Sieci Salonów CLINIS OPTICAL informują o przewidywanym (przybliżonym)  terminie odbioru zamówienia w dniu zakupu produktów. Informacja o gotowym produkcie do odbioru jest przekazywana drogą telefoniczną lub SMS.
  8. Ustalony termin odbioru okularów jest orientacyjny i może ulec zmianie.
  9. Klient indywidualny ma prawo złożyć roszczenia z tytułu rękojmi w ciągu 24 miesięcy od daty wydania towaru, jeśli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży są rzeczy nowe, nie użytkowane przez klienta. 
  10. Definicja rękojmi dotyczącej wad fizycznych: Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 
  11. a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 
  12. b) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia, co do takiego jej przeznaczenia; 
  13. Rękojmia nie dotyczy zakupów dokonanych przez przedsiębiorców.
  14. Podstawą do złożenia reklamacji jest okazanie dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego, faktury lub potwierdzenie z wyciągu bankowego.
  15. Sieć Salonów Optyczny CLINIS OPTICAL ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji a następnie, jeżeli roszczenia klienta będą uzasadnione, ewentualna naprawa lub wymiana rzeczy wadliwej na nową nastąpi w terminie uwzględniającym czas niezbędny na zamówienie i wykonanie okularów związany z produkcją szkieł okularowych bądź sprowadzeniem części zamiennych.
  16. Gwarancja na zakupione oprawy oraz szkła udzielana jest przez ich producenta. Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL pośredniczy w jej realizacji i dokłada wszelkich starań, aby była ona rozstrzygnięta na korzyść klienta. Za produkty niezakupione w Sieci Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL firma nie ponosi odpowiedzialności.
  17. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania okularów i uszkodzeń mechanicznych.Punkt odosni się do wszytsch towarów zakupionych w Salonach Optycznych Sieci CLINIS OPTICAL.
  18. Producenci udzielają 12 miesięcznej gwarancji na swoje produkty.
  19. Okulary korekcyjne (oprawa+ szkła) są produktem medycznym dlatego ich zwrot nie jest możliwy. Prosimy o przemyślne zakupy. 
  20. Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL nie przyjmuje zwrotów w przypadku pozostałych produktów zakupionych w salonach CLINIS OPTICAL. Prosimy o przemyślane zakupów   
  21. Sieć Salonów CLINIS OPTICAL nie wypłaca ekwiwalentu pieniężnego za zamówione okulary(zadatek).
  22. Zadatek wpłacony na poczet wykonanych okularów jest bezzwrotny.
  23. Nieodebranie okularów lub pozostałego asortymentu  w ciągu 6 miesięcy będzie jednoznaczne z rezygnacją z nich.
  24. Wszelkie naprawy i modelowanie opraw używanych odbywa się na wyraźne życzenie i ryzyko klienta.
  25. Montaż szkieł w oprawach używanych odbywa się na wyraźne życzenie i ryzyko klienta. Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL  nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia podczas szlifu lub montażu szkieł w oprawy używane.
  26. Własny montaż szkieł, poza szlifiernią i wiedzą Sieci Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL do opraw w nim zakupionych skutkuje rezygnacja z gwarancji i pozbawia Klienta jakichkolwiek roszczeń względem wyżej omawianej oprawki.
  27. Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL ponosi odpowiedzialność tylko za badania wzroku wykonane w placówce. Jedocześnie zaznaczając, iż badanie wzroku jest subiektywne. Przebieg oraz wynik badania wzroku przeprowadzone w placówkach jest zależne od pacjenta.    
  28. Uwzględniając stan zdrowia, choroby, indywidualne dolegliwości pacjenta i inne zmienne mające wpływ na wynik badania, roszczenia względem badania wzroku przeprowadzone w placówce nie będą uwzględniane. 
  29. Producenci szkieł okularowy udzielają do 3 miesięcy adaptacji na tylko i wyłączniena szkła progresywne. W tym czasie możliwa jest wymiana szkieł progresywnych na dwie pary szkieł okularowych jednoogniskowych. Po przekroczeniu tego terminu wymiana nie będzie możliwa.
  30. Dobór soczewek kontaktowych przez Optometryste /Specjalistę jest płatny–180-220 zł. W skład tej ceny wchodzi: badanie refrakcji, badanie w lampie szczelinowej, dobór soczewek, nauka zakładania i ściągania, nauka pielęgnacji, zestaw próbny soczewek, minimum jedna kontrola po 14-28 dniach. Na kontrolę Pacjent musi umówić się samodzielnie, najpóźniej w ciągu miesiąca od pierwszej aplikacji soczewek kontaktowych. W przeciwnym razie ponosi ponownie koszt pełnej wizyty  w wysokości 180-220 zł. 
  31. Badanie wzroku jest bezpłatne przy zakupie kompletnej pary okularów (oprawa + szkła). W sytuacji gdy pacjent po wykonanym badaniu refrakcji wzroku nie dokona zakupu okularów, jest zobowiązany do zapłaty ustalonej kwoty pokrywającej badanie wzroku.W przypadku obowiązywania promocji „Bezpłatne komputerowe badanie wzroku” przy braku zakupu pełnej pary okularów, wynik badania zostaje w salonie optycznym i jest włączony do karty pacjenta. Nie ma możliwości jej fotografowania ani przepisywania. Jeśli pomimo braku zakupu Klient chce uzyskać dokładne dane dotyczące wyniku badania wraz z dioptrami zostaje zobowiązany do zapłaty 200 zł za przeprowadzone badanie.Jeżeli w ciągu 30 dni Pacjent zdecyduje się na zakup okularów, kwota badania zostanie odliczona od zamówienia.
  32. Sieć Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL nie wystawia zaświadczeń lekarskich, orzeczeń ani innych dokumentów podlegających pod medycynę pracy lub inne instytucje. 
  33. Sieć Salonów Optycznych informuje ,iż lokale są wyposażone w kamery a obiekty są monitorowane. 
  34. Promocje obowiązujące w Sieci Salonów Optycznych CLINIS OPTICAL nie łączą się.